Direktlänk till inlägg 10 mars 2011

Ny saga

Av felizz - 10 mars 2011 20:24

hej jag tänkte så här..att många av de som läser min blogg vill hälre ha nåt som inte är så mycket komedi...så jag tänkte göra en saga som jag tror ni kommer gilla bätre (^_^) så här heter sagan: Evrons sista slavar det ska vara fem dellar.huvud personena är: Sami 12 år och tjej.hon gillar att se på film

sen kommer Urvad 10 år och kille.gillar att läsa pockets.

och så själva hudved personen är Sam 8 år och pojke gillar att se på rutiga saker. och sist och storst kommer Kloag 15 år och pojke.gillar att skräma folk från vettet! och efter som jag INTE är Gp så kommer några andra få hjälpa till med sagan. Själv ska jag spela Sam    Sami ska Elinaw1 spela och Urvad ska Woody144 spela och så Kloag kommer EmanueL08 spela när jag lärt mig ladda upp bilder ska ni få se hur det blir

 

ps snart kommer jag visa några smilys och ni ska rösta vilken som är bäst!

 

och föresten så har jag en egen chatt till bloggen föra att komma ditt så ska ni till http://felizzsaker.webs.com/ :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av felizz - 11 mars 2011 17:00

jo så här är det...jag kan inte ladda upp bilder    men så länge får vi nöja oss. här kommer första delen: jag(sam berättar) vaknade en morgon och såg och hörde bara ett ljud det ljudet lätt så här -AAAAAA HJÄÄÄLP...... sen blev det tyst. jag blev rä...

Av felizz - 10 mars 2011 11:02

hej detta är nåt som hetter prata med datorn här kommer allting jag och datorn pratat om : Datorn: Hej felix! felix: hej Datorn: Hallå där. Jag undrar en sak. felix: vad då ? Datorn: Vet du inte det? felix: nej Datorn: Nej, just det...

Av felizz - 8 mars 2011 16:37

HEJ min nya saga ska hetta.....TRUMVIRVEL...... det hjärn lösa gänget....det blir väl kul? här är första kapitlet....: det var en gång ett hjärn löst gäng...det bestog av några pandor som hete: felizz,sigge-baby och maxpax men så finns ju som tur är ...

Av felizz - 8 mars 2011 15:25

tja  jag har gjort ett quiz. om man vinner så får man en felizz pin som nöje och om det går en länkning till din blogg(har du ingen blogg så får du diplom) men iallafall så kommer quizet nu http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=110308090001...

Av felizz - 8 mars 2011 09:20

hej det här är min nya blogg! kolla gärna in min andra blogg. http://funnyblogg.webs.com/  länk    gillar smileys men detta var nog allt.....       hej då alla nya läsare BYE BYE som man säger i finland hallå vem sa att du fick skriva (röd te...

Sök i bloggen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

vilken smily är mest galen?

Omröstningen vilken smily är knäppast? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa snabba enkäter!

bloggens djur

bloggens andra djur

club penguin!!!

panfu!!!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011
>>>

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Blogg Musik


Ovido - Quiz & Flashcards