Alla inlägg den 8 mars 2011

Av felizz - 8 mars 2011 16:37

HEJ min nya saga ska hetta.....TRUMVIRVEL...... det hjärn lösa gänget....det blir väl kul? här är första kapitlet....: det var en gång ett hjärn löst gäng...det bestog av några pandor som hete: felizz,sigge-baby och maxpax men så finns ju som tur är smile som inte är kokko, men denna dag så skulle dom på bar men något gick snätt till så gick det till

-hallå jag bestelde en dricka med citron i inte tomat,klagar felizz då kommer kyparen och säger- ja men någon måste väl testa någgot annat!!! Hi!Hi! det kanse inte är värdens bästa skämt men det blir roligare & längre historier NR.2 när dom försöker fiska i badkaret: jippie jag har napp,skriker sigge-babby -va?! säger,säger smile men hur är det möjl.....en gummi anka?var det allt? äsch...då får vi äta ank-fläsk,säger sigge-baby nu nr3:

Av felizz - 8 mars 2011 15:25

tja  jag har gjort ett quiz. om man vinner så får man en felizz pin som nöje och om det går en länkning till din blogg(har du ingen blogg så får du diplom) men iallafall så kommer quizet nu http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=1103080900012781&a=1& och så skulle jag vilja ha fler läsare    här kommer en bra låt :P http://svtplay.se/v/2331984/melodifestivalen/eric_saade_-_popular tryck

Av felizz - 8 mars 2011 09:20

hej det här är min nya blogg! kolla gärna in min andra blogg. http://funnyblogg.webs.com/  länk    gillar smileys men detta var nog allt.....

 

 

 

hej då alla nya läsare BYE BYE som man säger i finland hallå vem sa att du fick skriva (röd text=min röda bolly Swear & blå text=min woody Woodse)

Sök i bloggen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

vilken smily är mest galen?

Omröstningen vilken smily är knäppast? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa snabba enkäter!

bloggens djur

bloggens andra djur

club penguin!!!

panfu!!!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011
>>>

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Blogg Musik


Ovido - Quiz & Flashcards