Alla inlägg den 11 mars 2011

Av felizz - 11 mars 2011 17:00

jo så här är det...jag kan inte ladda upp bilder    men så länge får vi nöja oss. här kommer första delen: jag(sam berättar) vaknade en morgon och såg och hörde bara ett ljud det ljudet lätt så här -AAAAAA HJÄÄÄLP...... sen blev det tyst. jag blev rädd och gick till min stora syster. jag frågade -Sami vilka är det som skriker..och var är mamma och pappa...??? -*suck* Evron´s slavar skriker och M & P blev fångade..., jag blev ass rädd och sprang till min kompis Urvad. när han kom dit så hitta han inte Urvad han blev orolig!-URVAD VAR ÄR DU? KOM FRM NU DET ÄR INTE SÅåÅå ROLI...AAAAH... skräm mej inte så! - haha! där blev du allt paff va?! - sluta larva dig! var är Kari? -Evron fånga han! och... och....vi kommer alldig förbi Dead hans bästa vakt...-vem bryr sig vi måste DIT!!!! så ger de sig av till Bitter-Land...

 

Fortsättning följer

Sök i bloggen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

vilken smily är mest galen?

Omröstningen vilken smily är knäppast? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa snabba enkäter!

bloggens djur

bloggens andra djur

club penguin!!!

panfu!!!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011
>>>

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Blogg Musik


Ovido - Quiz & Flashcards